17 oblastí, které byste na svém e-shopu neměli opominout
14. 09. 2016
01. Logo. Je vaší vizitkou a jistým znakem důvěryhodnosti, proto by mělo být jasné, zajímavé a rozpoznatelné.
02. Výhodné nabídky, pozornosti zákazníkům, doprava zdarma. V boji proti konkurenci se jedná o silné nástroje, proto se nebojte a buďte ke svým zákazníkům pozorní. Získáte si jejich zájem a navýšíte atraktivitu svého e-shopu.
03. Novinky, nejoblíbenější zboží. Ulehčete návštěvníkům práci a odhalte jim aktuální novinky a nejoblíbenější zboží přímo na úvodní stránce.
04. Třídění produktů dle značky. Jak upoutat zákazníka, který přesně neví, co hledá? Třídění zboží podle značky je skvělý způsob, jak uživatele navést ke kýženému produktu.
05. Jednoduchý nákupní proces. Rychlý, snadný, přehledný. Žádná anabáze džunglí.
06. Rychlé načítání stránek. Pokud se návštěvníkovi váš e-shop načítá dlouho, začne být frustrovaný. Nejenže nejpravděpodobněji nevytvoří objednávku, ale také se nejspíš na váš web nevrátí. Vyhněte se takové situaci a navyšte svůj výkon prostřednictvím NitroPack, rozšířením pro OpenCart.
07. Mobilní verze. Co dodat, mobilní zařízení jsou dnes všude.
08. Nákupní košík. Pole pro přihlášení. Vyhledávání.
09. Zobrazení platebních možností v podobě ikonek. Nenechte nakupujícího čekat až k předposlednímu kroku objednávky, aby až u něho zjistil, jaké platební možnosti váš e-shop nabízí. Nákupní možnosti můžete prezentovat v podobě ikonek přímo na homepage.
10. Odkazy na sociální sítě. Víte, že významné procento nákupů je provedeno po surfování na sociálních sítí? Prezentujte se na nich, vytvářejte komunitu, sdílejte své speciální nabídky!
11. Telefonní čísla, online chat. Spousta zákazníků má před nákupem specifické otázky ke zboží, nákupnímu procesu. Propojení prostřednictvím telefonního čísla či online chatu je skvělý způsob, jak sofistikovaně zvládnout i po nákupní stížnosti.
12. Potvrzení důvěryhodnosti a bezpečnosti třetími stranami. Pokud chcete mít kvalitní on-line reputaci, nezapomeňte ubezpečit zákazníky, že jste důvěryhodní. Potvrzení od třetích stran je skvělý způsob, jak toho docílit.
13. SSL certifikát. Je signálem o bezpečném šifrováním dat mezi vašimi stránkami a uživatelem, který se především vyplatí vyslat, jestliže na vašem e-shopu umožňujete platit prostřednictvím kreditní karty.
14. Vyzvěte uživatele k akci. Motivujte uživatele k nákupu drobnými zprávami na každé stránce. Informujte o slevách, o zajímavých produktech.
15. Uživatelské recenze. Umožněte zákazníkům diskutovat nad zbožím, zhodnotit jejich nákup. Získáte tím zdarma pozitivní reklamu.
16. SEO. Držte se na vrcholku vyhledávacích žebříčků. Pro dlouhodobé podnikání nezbytné.
17. Sbírejte uživatelská data. Nevíte, po čem vaši uživatelé touží? Zkuste iAnalytics pro OpenCart.